malang sekali

laptop aku x bole on sebab nak elak semut punya pasai. Aku bawak kopi kat meja dan buh air paip dalam tin kosong muat2 cawan sbb nk elak semut mai. Hang tau apa jadik ayaq paip dalam tin tu hilang. Aku x syak apa2. Aku terus minum kopi aku dan buka laptop. Main sat. Tiba2 pop screen hitam ‘NO ROOOT DEVICE INSERT ANY DISK AND PRESS ANY KEY’. Lebih kurang gitula. Aku tekan apa pun dia keluar mcmtu. Sakit hati aku. Apa malangnya nasib aku selama aku idup. Tak ada satu pun bahagia dalam hidup aku. TAK ADA. Aku buka tutup buka tutup sama saja keluar screen hitam. Maka aku pun sambung main henpon . Dan update blog aku pakai henfon. MALANG/NASIB X BAIK/UJIAN/BENCANA/TAK BERTUAH kena sgt dengan aku. Tak payah expect apa2 dengan aku. Nak hidup pun ….

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.